Masyita linen top (saiz 4)

Sorry, we are out of stocks
DETAILS


"KAMI TAHU SUSAH SEBENARNYA NAK CARI BAJU MUSLIMAH YG SIMPLE TAPI CANTIK TUK ANAK².. Inshaa allah ini solusinya
.
.
Berkali² keluar masuk  kedai cari baju yang menutup aurat untuk anak².. payahnye laa nak jumpa.. ada yg senteng.. ketat lah.. dah jumpa yg longgar, ketat pulak bile pakai..
.
 MASYITA LINEN TOP antara pilihan yg best. Kenapa? Jom lihat👇👇
.
.
[+] PRACTICAL:
Macam biasa... NK memang pastikan blouse kami sesuai dipakai pada apa jua keadaan.. santai boleh.. formal pon boleh.. nak jenjalan.. tuisyen.. shopping.. ziarah.. hatta nak gi taman mainan sekali pun boleh.. Match plak dgn seluar boleh.. palazzo boleh.. apatah lagi skirt..  tak ke jimat namanya 🤗
.
[+] MATERIAL:
Kali ni NK guna cotton linen tuk MASYITA TOP... cotton dia lembut.. mmg serap peluh n dijamin budak² takkan panas bila pakai.. 
.
[+] CUFF GETAH:
Utk mak² yg risau klu baju ni besar / labuh sgt ke...  Tak perlu fikir untuk lipat lengan baju.. hanya singsing lengan.. Getahnya insyaAllah tak ketat.

[+] WARNA:
Ada 4 warna yg cantik².. macam biasa warna yg disediakan mmg sesuai untuk anak².. semua warna soft 
.
[+] WOODEN BUTTON:
Blouse MASYITA ni, diperincikan dgn 3 biji butang kayu serta dirapikan lagi dgn kemasan pleated di bahagian dada. Ringkas tapi kemas!! Wahhh...

[+] HIGH STANDARD WORKMANSHIP, setaraf antarabangsa. Setiap inci jahitan pada masyita top sangat dititikberatkan  dan berkualiti Gred AAA 
.
.
MASYITA LINEN TOP
------------------------------
Material : Soft Cotton Linen
Features : A cut blouse, rounded neckline, pleated & wooden button accesories
Color: 4 colors (Maroon, Purple, Turqouise, Black)
Price: size 4(rm45), size 6 8(rm50), size 10 12(rm55)

back to top ⤴